Jag är en desperate housewife

Japp. Absolut. Desperat för att nån jävel har våldfört sig på min lilla Morran. Som är så fin! Hur kan nån göra så mot mig och min bil? Snälla grannmannen hjälpte mig att bära in baslådan, och prinsen har varit snäll och fixat med låset så det inte går att bryta sig in.
Housewife för detta:



Jag kan medge att det ser lite illa ut med en bag in box, en liter starkvinsglögg och två brännvinsflaskor, men glöggen får vänta till jul, vinet får nog slängas och brännvinsflaskorna är fulla av housewife. För jag har minsann kokat vinbärssaft idag! Nu ser jag att man även ser en glimt av min bad hairday i den vänstra av spritflaskorna :)

Nu ska jag ge mig själv en enorm dos av voltarengel och kolla på resten av Top Gear!

Kommentarer
Postat av: Sang

Sicka jävlar som våldfört sig på morran!

Undrade varför Annes satt å pillade med något pipande i din bil häromdan. .(?)

2008-08-14 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0