Nya laster och beroenden

Dom säger att man inte gör sig av med laster och beroenden, man bara byter ut dem mot annat. Men jag kan inte se vad det är jag byter ut? Jag gör liksom bara fler och fler grejer :) Senaste grejen är Alfapet på nätet. Sjukt roligt! Jag har inte vunnit en enda match än, men det gör inget för jag har bara inte kommit in i klureriet. Jag har alfapet i generna, så jag kommer snart vara kung :) www.betapet.se

Imorgon bär det förresten av till Stockholm! Spännande som bara den att titta hur dom har det där och träffa människor jag bara pratar med i telefon. Så nu ska jag hem ikväll och virusskydda datorn och packa ner den i sin fina väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0