Resmålet är hittat

Mamma ringde igår, hon har hittat den perfekta flighten till Grekland i september. Nu väntar vi bara ut sista-minutenpriset.
Vi är sååå luriga :) Jag vill åka nu! Jag vill inte alls stanna kvar i Sverige mer. Jag vill bara ligga på stranden och dricka sprit och vältra mig i sol och salta stora vågor.



Så här såg det ut när jag badade i Grekland 2006. Det som är bakom mig är en våg som senare körde över mig och stal bikinin. Som ni ser förstår jag vad som väntar :)



Här letar jag efter bikinin. Det är smått otroligt att det blev några bilder alls, mamma skrattade så hon höll på att knäcka sig...

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Jösses! Jag hade blivit jätterädd! Du är modig du och vattnet ser ju ändå ljuvligt grönt ut men drogs du inte ut till havs med strömmen sedan? Och hittade du baddräkten innan du skulle upp?

2008-08-01 @ 16:37:46
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0