Upptaget idag :)

Jag och kidsen har haft fullt schema. I morse innan jag mötte upp dom bokade jag ju min klipptid, hann äta frukost två gånger, dricka kaffe och packa alla mina och prinsens grejer.
Sen mötte jag kidsen på centralen där vi lastade in lite bilstola och rökte en ryk med elaka styvmor. Sen bar det av mot slottsskogen trodde vi. Vi hade glömt att lämna pengar till prinsen som jag hade lovat. Ajsing bajsing, bara att vända igen. Stora lillasyrran fick en välbehövlig kisspaus också.
Så till slut var vi i slottsskogen, och då var vi så trötta att vi var tvugna att vila lite och äta lite glass. Syrrorna fick göra glassås och dricka direkt ur bägaren. Större lyx får man leta efter :)
Sälarna mådde också bra, de är sååå häftiga djur. Jag känner mig också som ett barn där. Helt fascinerande.
Sen gick vi ända långa vägen bort till stoooora lekplatsen och gungade, åkte rutschkana, klättrade och sånt. Och så drack vi lite saft och åt en bulle.

På eftermiddan mötte vi upp granninnan med familj på McD där granninnans systerdotter jobbar. Alla barnen lekte lekrummet en stund innan det var dags att åka hemåt. Inte helt lätt att hålla sig vaken i bilen när man har två snarkande prinsessor bak. Dom snusar alldeles rofyllt. Väl hemma krigade dom runt en stund, och storasyrran fick kolla på project runway en välbehövlig stund för att samla lite nya krafter.
Prinsen kom också hit efter jobbet,  så nu leker de med lego på golvet. Dom är helt grymma.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ah, skönt med någon att prata med det om.



Min mor satte ett band runt magsäcken för många många år sen, och hon kan fortfarande inte äta ordentligt fast hon tagit bort det.

Sen säger hon att det är riktigt farligt och att det ofta går fel? Men vet att hon ofta överdriver för mig..

2008-08-24 @ 17:24:19
URL: http://shamelless.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: åh, nör gjorde du en då? :)

2008-08-24 @ 17:51:03
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Malin

Känns det bra? Fått många dumpningar? Hur mycket har du gått ner? kram malin (många frågor, men jag knappt bärga mig tills det är min tur) :)

2008-08-25 @ 09:21:41
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Alexandra

Min mor är jätteanti mot dessa operationer, eftersom hon inte kunde äta varken köttfärs eller annat. Hon fick "stopp" som kändes som hennes bröstkorg skulle explodera och och spydde hela tiden.

Hon vägrar också betala dessa "drycker" man ska dricka efter, så.. Vet inte hur jag ska försöka få henne att förstå.

2008-08-25 @ 09:25:02
URL: http://shamelless.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack så mycket, ska läsa det när jag är pigg och tuta i min mamma det.

2008-08-25 @ 20:12:26
URL: http://shamelless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0