Hyresavdrag?

Borde man inte få avdrag när man är tvungen att klampa igenom detta varje morgon?

image126

Den stackars tjejen som gick bakom mig igår kväll hade sånadär snyggstövlar med smal klack. Jag var nära att erbjuda mig att lyfta över henne :)

Ikväll ska jag passa kidsen, och jag tänkte att jag kanske hinner sticka något roligt till dockorna.

Jag var på 2Knit igår och köpte garn till prinsens mössa, det slutade med tre nystan brunt Eskimo och fyra nystan lila, för kidsen kanske vill ha varsin också?? Jag ska fråga pappa ikväll. Jag köpte även strumpstickor i trä, för jag tycker plaststickor är så äckliga när dom är ihåliga. Det var nåt nytt, känns än så länge lite ovant, men jag inbillar mig att de blir trevligare när man gnott in dom lite. Jag la upp 15 +18 + 15 + 18 maskor på strumpstickor 8 till prinsens mössa och stickar  tre räta, tre aviga, och så tänkte jag att man kan göra intagningar utan att det syns så mycket sen, eller är jag helt fel ute? Jag såg en mössa i affären som var stickad med korta varv på tvären, men jag var inte så impad av de små hålen som blir.

Kommentarer
Postat av: Dockmamman

Hej!
Jag undrar om du är intresserad av samla strumpklubben strumpor på ett och samma ställe på Dockmammans stickcafé.
Man behöver inte vara medlem för att få ladda upp sina bilder,tänkte att det kunde vara roligt att samla dom på så samma ställe så man fick en lättae överblick på alla strumpor.

Du går bara in här http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/galleri.html och letar upp var och ens månads galleri...

Mvh
Dockmamman

2008-02-13 @ 10:16:36
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0