Min fina väska

Igår fick min kabelhalsduk åka i den nya stickväskan hela vägen till grannen. Och det var ingen dålig prövning i snöstormen! Helt sjukt vad det snöade igår.
Anyway. Mobilkameran gör verkligen inte väskan rättvisa.

image111      image112

Visst är den fin? Det står för övrigt på mitt första (och hittills enda stora) mormorsruteprojekt. Jag har börjat på ett nytt projekt med en enda stor avlång mormorsruta i alla akrylgarner jag har. Jag tycker akryl är kass nu när jag har mitt fina ullgarn ;) Nä, akrylen är bra till sitt, men inte det jag vill sticka och virka.

Jag funderar  på att virka en liten djurfarm också, typ en ko, en gris, en häst och lite sånt. Det måste finnas nåt barn som tycker det är kul eller?

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Väskan är jättefin! Brunt och turkos är läckra färger:)

Visst är det konstigt hur ullen är så bra att man till slut inte vill ha nåt annat nästan? *skrattar*

Lycka till med djurgården, det låter kul!

2008-02-01 @ 16:33:33
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0