Moebius II

Nu har min moebius förvandlats till ett FO. Den blev helt enorm. Jag vet inte riktigt vad jag ska använda denna oformliga massa till. Men den blev väldigt gossig.

Idag tänkte jag ta en sväng till 2Knit efter jobbet, prinsens mössa som han tycker så mycket om har töjt sig längst ner, så den har blivit lite för kort och alldeles för stor. Jag tänkte resårsticka en i mörkblå Eskimo, då kan det väl inte gå fel? Jag är ju inte så mycket för att ta upp och göra om. Apropå det råkade jag dra stickan ur hela min kabelhalsduk häromdan. Att jag inte hängde mig så arg blev jag. Men det verkar som jag lyckades få allt åt rätt håll utan att ta upp nånting faktiskt. Jag har lite paus i kablandet, det är lite besvärligt att behöva sitta med varvräknare och beskrivning hela tiden, för iallafall jag har svårt att komma ihåg en rapport på 16 varv :(

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Ååå, sådär har jag också gjort och dragit ur en hel sticka och man blir så arg på sig själv... tur att du inte gav upp!

Bra att ha flera projekt på g:)

2008-02-12 @ 11:19:58
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0