Tjoho!

Nu är helgen över, och min snabb-magsjuka också! Jag fattade knappt vad som hände. Vi var på Freeport igår, jag, prinsen och granninnan med familj. Vi åt buffé och myste runt i affärer. Jag köpte värsta flådiga träningsskorna, en fin burk/mugg att ha honung i och två fina armband, ett i grönt och ett i blått

image113

I lördags var vi och spelade biljard, och jag var inte särskilt sugen på öl, så jag körde. Så tänkte jag att bara för att man kör behöver man ju inte vara ful, så jag drog på mig snyggstövlarna, fast jag fick byta till Crocs när jag skulle köra bilen. Smart lösning! Enda problemet var att världen såg ut så här när vi biljardat färdigt:

image114

Det syns lite dåligt, men hemma i Angered var det typ 8 cm snö. Inte coolt i Crocs.

Hur som helst, åter till magsjukan.
När vi varit på Freeport ett tag började jag må lite konstigt, och då tänkte jag att jag åt säkert bara lite för fett eller så, då mår jag ju sjukt illa. Så kom vi hem och jag mådde mera illa. Det är verkligen kass att inte ha nån magsäck kvar nästan när man mår illa. Blääää! Nu ska jag inte bli mer beskrivande, men jag tror magsjukan gick över vid halv fyra i morse ungefär. Och jag var hungrig som en gnu när jag vaknade i morse.

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Buffé är som gjort för magsjuka och matförgiftning med alla goa baciller från alla som är där och plockar... skönt att du e bra nu!

2008-02-04 @ 16:05:26
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0