Födelsedagskalas

Idag fyller min stora lillasyrra fem år. Som jag har babblat om en vecka eller nåt :)

Igår var vi på kalas med hela stora familjen. Pappa, elaka styvmor, oma och opa (elaka styvmors föräldrar), min kusin med fru och två barn, syrrorna, broren, prinsen, min och brorens mormor och en kompis till lillasyster. Fullt hus. Alla glada, allra mest lillasyster som kan få storasyster att bli alldeles blank i ögonen. Hon fick en sminkdocka av mig och prinsen (som för övrigt hade blått hår efter 10 min :), och då säger lillasyrran att "jag blir så glad att jag blir alldeles varm". Lilla syrran vad jag tycker om dig.
Lilla lillasyrran hade kvällen till ära inga kläder alls på sig förutom blöja, och hon gjorde stor succé! Hon är så härlig.

Alltid lika efterlängtade oma och opa är som sagt och hälsar på från Holland. Oma är holländska för mormor eller farmor, och då kan man klura ut vad opa betyder :) Det är så roligt när dom kommer. Jag måste ta med mig broren och åka dit en sväng till sommaren. Vi har ju bestämt Grekland till hösten, så då kan det ju vara mysigt med en tripp på sommaren också. Hoppas det blir av bara.

Igår premiärade jag mina nya heta stövlar, och damn, vilka heta stövlar jag har. Men jag var på väg att bryta nacken redan på parkeringen, för damn, vad hala dom var :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp. går andra året på hotell och resturang. :) vad går du?:)

2008-01-07 @ 13:51:58
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

gratt från mig (i efterskott)!! =)

2008-01-08 @ 09:54:38
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

haha, du och din pappa har sjuk humor! precis som min kille... sån där simpson humor!! hmm... =)

2008-01-08 @ 11:06:35
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0