Gott nytt!

Vi hade jättemysigt igår med god mat och trevliga vänner. Jag är jättenöjd med min nya 129-kronorsklänning :)

Igår på förmiddagen skulle jag och prinsen ner till systemet och kvantumi Angered Centrum.
Jag kanske har skrivit om det innan, men låset på Morrans dörr har kärvat lite, men jag tycker det är så kletigt och äckligt med låsolja, så jag kom på den briljanta idén att ta Lupsyl istället! Det har funkat hur bra som helst ända tills igår, då gick det inte att komma in i bilen. Jag fick inte i nyckeln och det gick inte att låsa upp inifrån heller, så prinsen fick snällt klättra igenom. Men Morran bjöd på ett vackert mönster på taket:

image93image94

Den understa bilden är tagen i ett garage, så den ser lite konstig ut. Men visst är det ett vackert mönster? Hur blir ett biltak så?

Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt tak! Jo Sheldoin är en sköldpadda. Har nu problemet att jag inte vet vad jag ska fylla honom med. Behöver mina strumpstickor akut så det är brottom. Du har ingen idé? kramiks

2008-01-01 @ 13:58:30
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Monica Hansen

Ser ut som grenar och kvistar...

2008-01-01 @ 17:57:48
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0