Inventera

Det känns som om hela världen ska inventeras... alla ska inventera på sitt jobb, alla klädaffärer räknas och inventeras det, tillåmed i garnaffären inventerades det när jag var där. Och idag är det min tur. Fast först måste jag städa lite så att man kan komma ner till packbänken. Och inventera. När jag kommer hem ska jag inventera kylen, frysen och skafferiet. Sen ska jag inventera tvätthögen för att kolla vad jag måste tvätta typ i förrgår och vad som kan vänta ett par dar. Så borde jag inventera lite i städskåpet. Och bland mina viktiga papper. Och prinsens papper. JAG HATAR ATT INVENTERA!!!

Innan jul virkade jag en liten resesköldpadda till mamma och hennes man, för dom åker till Mexico idag, och titta vilket fint mms jag fick!

image95

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Den var söt!

2008-01-03 @ 09:20:14
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0