Middag!

Igår var vi allihop ute och åt på Het Amsterdammertje, betyder ungefär Lilla Amsterdam om jag inte är ute och cyklar (vilket man ofta gör i Amsterdam btw). Det är en liten krog på Odinsgatan som har både svensk och holländsk mat, och när Oma och Opa är och hälsar på så brukar vi allihop äta där. Vi hade en jättetrevlig kväll med god mat och gott sällskap.

image98
från vänster: lillasyster fem år, jag, pappa (som ser ut som han rökt en räv), lillasyster tre års hår (bakom julstjärnan), elaka styvmor, oma, opa, prinsen och brorens hatt.

Och så bestämde vi att jag, broren och prinsen, om han vill följa med, åker ner till Oma och Opa till sommaren några dagar. Det ser jag så mycket fram emot. Hoppas det går att bara i havet! Det är så mycket jag vill se där. Bland annat bara måste jag åka till HEMA, det verkar vara världens roligaste plats :) Jag fattar inte så mycket av vad som står på hemsidan, men elaka styvmor har gjort mycket bra reklam. Det ska bli roligt att träffa oma och opa några dagar också, för det blir så kort när de väl är här och alla jobbar, så man hinner inte hänga så mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haft en bra lördag?

2008-01-13 @ 13:16:39
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Ida

Det verkar vara ett trevligt kalas. Hoppas helgen varit bra! Kramis

2008-01-14 @ 08:18:34
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Strumpstickan

Har de inga pannkakor?

2008-01-15 @ 09:07:08
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0