Min stash

Så var jag på apoteket igår och köpte två familjepack med Diklofenak mot min nyfunna migrän. Och vad händer då? Jo, jag får mensvärk istället. Och vad händer mer? Jo, jag sover som en gris precis hela natten. Jag kommer aldrig få nån karriär som pusher, jag har lite svårt att se sambandet mellan tillgång och efterfrågan :)

Jag har börjat sticka mitt älskade kabelmönster, det hittar du här, på en remsa i det knallcerisa garnet jag fick av elaka styvmor. Sen tänkte jag sticka till två trekanter på sidorna så jag får en sjal. Visst var det klurigt!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Testa Naprofen...

2008-01-24 @ 10:01:18
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0