Nu får jag snart lägga in mig!

Igår var jag och prinsen ute, vi tänkte åkt till loppisen i Mölndal och glott lite, men som de dåliga ogudfruktiga människor vi är, hade vi ingen aning om att trettondagsafton var nåt att hålla stängt en loppis för. Så vi åkte till Mölndals Centrum istället, för jag ville till XL-butiken. Där hittade jag en body, det var riktigt coolt, den gör så att min simring av löst skinn knappt syns längre, ens under de slirvigaste kläder!
När jag väl hade bestämt mig för vilken storlek jag skulle ha fick jag syn på min dröm. Jag var på väg att börja gråta (nu är jag allvarlig alltså). De hade gröna krokodilmönstrade stövlar. Med extra bredd i vaderna. Som passade mig. Stövlar. Som jag alltid önskat mig men aldrig kunnat ha. Och jag hade råd med dom, storleken var okej. Jag blir lite darrig på ögonfransarna nu när jag skriver om det också :)

Sen åkte vi ut till 421 för att stödja broren i lite shopping och fika lite med honom. Så det blev smaklös cheesecake och halvkallt kaffe på Le Croissant.
Prinsen fick ett Xbox 360 från jobbet häromdan som tack för hjälpen, så på MediaMarkt köpte jag ett Colin McRae Dirt till honom. Jag provspelade i morse. Jag ska nog hålla mig till The Sims :)

Senare åkte vi ut till kompisar i Hällesåker och hade myskväll. Granninnan med man och lilltroll kom också, det var verkligen jättetrevligt. Sen kom massa snö, så vi var tvugna att åka hem innan vi blev insnöade.

Idag ska vi på födelsedagskalas, stora lillasyrran fyller fem år imorgon. Stora stora tjejen, jag kommer ihåg när hon firade sin första julafton med äggfrisyr, sidenklänning, kalasbyxor och gossiga små korvben. Nu blir jag nästan lite lipig igen. Dags att gå ut i uterummet och ta en nypa luft :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det the sims 2 du hghar?

2008-01-06 @ 14:09:42
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0