Barnkalas!

På måndag fyller granninnans lilla primadonna tre år. stora stora tjejen! tänk att det är så längesen jag och hon hängde ihop varje dag... Hon firades med barnkalas redan idag eftersom familjen åker på semester till Jämtland med trollets dagiskompis familj klockan fem imorron bitti. Jag kommer längta efter dom! Vad ska jag göra efter jobbet en hel vecka? Fast jag ska ha den onda aktivitetsmätaren hela veckan, så det blir väl att åka till gymmet :)

Vi fick värsta grymma Hello Kittytårtan och en bamsing till gräddtårta hos granninnan. Sen hjälpte jag granninnan att steka ett mindre berg pannkakor eftersom hon är helt nyopererad (det var ju henne jag satt med på akuten häromdan), och inte orkar stå vid spisen. Men granninnan var så snäll och läste Pettsson och Findus för mig (lilla trollet lyssnade också i början). Pettsson hade skaffat en tupp som Findus hotade med att göra gryta av om han fortsatte gala så mycket. Jag älskar Pettsson och FIndus, och jag älskar Mamma Mu.

Apropå morsor så har jag och mamma haft mys idag också. Vi började med frukost hemma hos broren, fast broren var inte hemma. Sen åkte vi ut till en bekanting som fick en knodd för tre månader sen. Sicken liten raring! Sen han vi bara med sushi på Bike Street innan det var dags att köra mamma till tåget. Det har varit jättemysigt att hänga med mamma så mycket som jag gjort när hon varit nere den här gången. Jag har tillåmed solbrännan to prove it. AAAAAJJ! Att jag aldrig lär mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0