Duktig idag

Idag har jag tvättat en hel massa, så inatt har vi kolakan i sängen igen :) Prinsen jobbar sent, så jag fick göra aaaallt själv. Jag är som ett litet barn när jag faktiskt gör nånting.

Så har min granninna kommit hem! Jag har längtat så mycket efter henne. Jag var uppe och hälsade på henne hos hennes mamma, och dom har haft det så skönt så dom har tänkt att åka tillbaks till vintern igen. Mys mys! Annars har det verkligen inte hänt mycket idag, jag och Junior, slovaken vi har på jobbet nu, har packat lite kartonger och skurit ner tomkartongerna och slängt dom. Annars har dagen varit en orgie i onlinespel. Jo, vi lagade faktiskt en hög personsökare också. Resten av veckan ska vi nog byta programvara i typ 200 kortläsare. Jippi! Not. Men Junior är snäll och hjälper mig. Sällan man träffar nån som är så sugen på att lära sig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0