Jag och tjejerna

Igår var jag ute hos kidsen och myste lite. Vi pärlade en stund och sen tittade solen fram, så vi gick ut och gungade. Sen städade vi min bil. Förra sommaren hjälpte stora lillasyrran mig att klä in hatthyllan i röd plysch, och nu hittade vi resten av tyget, och varför inte klä baksätet också?

Lilla lillasyrran tog hand om logistiken, hon körde till oma och opa i Holland först, och sen körde hon oss till USA.



Observera att bältet är på!
Stora lillasyrran hjälpte mig att klippa och fixa, och titta så fint det blev!


Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Tufft med rött!

2008-07-10 @ 14:08:56
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen
Postat av: Bror Bäver

Asså hon e för j*vla go..

2008-07-13 @ 03:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0