Premiärdopp i Sverige!

I morse så ringde lilla lillasyrran och ville att jag skulle följa med dem och bara vid havet idag. Så framåt eftermiddan åkte jag ner till Bua utanför Varberg. Så skönt i vattnet så jag vet inte vad, och jag busade jättemycket med syrrorna i vattnet. Ingen av dom är särskilt rädd längre, vi skvätte vatten som bara den och inget gnäll när de fick vatten i ögonen eller råkade andas in litegrann. Sen åkte vi till Frillesås och åt middag på ett litet bed & breakfast. Hamburgaren jag åt var helt vansinnigt god, med brieost (!) på och nån god dressing som jag inte kunde klura ut vad det var.

Barnen fick den roligaste middan! Små grillspett med miniprinskorv och köttbullar, ugnsstekta pommes, gurk- och morotsstavar, cocktailtomater och så ketchup till. Allt upplagt i egna små skålar och muggar. Hur coolt som helst. Vilka barn kan strunta i grönsakerna när allt är så fint??

Sen när jag kommit hem och hängt upp mina blöta badkläder (förresten har jag vart en tönt idag, så solbränd att jag fick bara med t-shirt) kopplade jag in ps2an och spelade GuitarHero II för mig själv tills prinsen och hans kompis kom hem. jag är fortfarande hyfsat oduktig, spelar bara på medium än så länge, men jag fick inte under 95 % på de första tolv låtarna eller nåt, och sen kom prinsen och hans kompis och skulle spela nåt halvboring bilspel. Jag tror jag ska gå och sova istället :)

I morgon ska jag och prinsen till IKEA, vi måste köpa ett fint bord till vårt hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0