Sälja Morran?

Min lilla bil är den finaste bilen i världen. Men nu har kupéfläkten lagt ner, överallt där jag lagat rosten har det kommit igenom igen, baktorkaren funkar inte och så vidare, och så vidare. Droppen kom i söndags när jag hoppade in i bilen och hela fästet till stolen lossnade och lät och ()/%()/&)(/& vad arg jag blev. Hur kul är det att köra 13 mil med en juckstol? Morran ska besiktigas i september, och om hon inte går igenom så säljer jag henne nog och köper pappas Mazda. Om han vill sälja den vill säga :)

Jag har iallafall antagligen fixat skjuts till mig och prinsen från kyrkan. Pappa skulle försöka fixa Amazonen tills dess. Fast det kan bli lite tajt, det är ju bara ett år och lite till kvar. Prinsen blev hur som helst jätteglad!

Och så har jag nya planer för the wedding. Smörgåstårta och bröllopstårta für alle. Frågan är bara när folk ska hinna prata... Det löser sig det med.

Ananassjalen går framåt, det är faktiskt riktigt riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0