Vitaminkur

Jag skrev ju igår att jag led av lite vitaminbrist. Jag bestämde mig för att göra något åt det, ringde granninnan och raggade lite sällskap, som i sin tur ringde grannfrun som i sin tur lagade middag til allihop. Systemet på vägen hem, virka lite på sjalen och sen upp till grannfrun.

Förrätt: Västerbottenpaj med färska örter, pesto rosso och rucolasallad med rostade frön
Varmrätt: Ugnsstekt hel lax, rostade rotgrönsaker med kall örtsås
Efterrätt: Varm kärleksmums med vaniljglass

Och så några öl på det, så har jag fått B12 så jag klarar mig en vecka, och jag hade vansinnigt roligt under tiden :)

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Västerbottenpaj... mums!

2008-07-20 @ 09:34:45
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0