Matdagbok

När det blev klart med min Gastric Bypass så gick jag med på att vara med i en studie, superobesitasstudien. Det är en studie mellan två olika sorters magsäcksoperation mot extrem fetma, och jag blev då lottad till en Gbp. Nu är det, något försenat, dags för tvåårskontrollen.
SÅ nu ska jag skriva nitisk mat- och träningsdagbok i fyra dagar. Man märker ganska fort vilken dålig människa man är. Mitt intag hittills idag:

06,25 multivitamintablett
07,20 två dubbelmackor med smalost och serrano, en kopp kaffe, ½ liter vatten
8,00 en kopp kaffe
9,00 en kopp kaffe
10,45 en kopp kaffe, en vaniljdröm

Jag har ingen liten kaffekopp heller... närmare en liter kaffe innan lunch kan inte vara bra för lilla magen :)



Naglarna är för övrigt orange, dom var helt grå igår när jag tog bort det svarta lacket från midsommarafton...

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Fina naglar:) men tänk på att en kopp kaffe är så uttorkande att du måste dricka två koppar vatten till...

2008-06-23 @ 19:23:57
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0