Humöret fixat!

Inte nog med att prinsen vägrade gå upp. Sen bestämde vi att vi skulle åka till prinsens föräldrar och säga glad påsk. När vi kom dit hade prinsens mamma bestämt sig för att vara sur. Och vi kom bara dit i slutet av månaden för att få pengar. Så det så. Glad påsk på dig själv. Men hon blev glad sen igen, och prinsens pappa var lika glad som alltid!

Sen åkte vi till Allum en sväng, och där hittade jag en ny kjol och två par nylonstrumpor inför Slovakienresan, och en jättefin och faktiskt billig sportbag till mina gym- och simäventyr!
Humöret på topp igen!

Och så när vi kom hem hade prinsen lurat mig, så jag fick också påskägg till slut. Mums!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Sura kärringar är trist. Tur att du inte behöver ha henne boendes på kökssoffan som förr *skrattar*

2008-03-23 @ 10:13:52
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Kida1984

vad bra att humöret är fixat. hoppas att din påsk har varit mys =) Kramis

2008-03-23 @ 19:39:12
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0