Jag vill ha paket nuuu!

Jag har fått ett kollinummer på mina Boyestickor. Så går jag in på USPS (Posten i USA) och spårar, och får detta meddelande:

"The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on March 1, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later."

Jaha, och om jag vill ha paket nu då? Det är ju den 4e idag! SKICKA MITT PAKET!

Nu ska jag gå upp en trappa och börja med den ytterst viktiga uppgiften att skruva ihop skrivbordsstolen Markus. Igår skruvade jag fast skrivbordsskivan Effektiv. En annan dag kommer jag ha tid med mitt eget skrivbord :(

Kommentarer
Postat av: Bonnmoran

Du skulle ha sparat pengarna o köpt knitpics... Boyes går knappt att sticka med, vajern är hår som..... jag har dem o kan inte ens sälja dem på Tradera då skulle jag bara lura på någon stackare dem.....
Denise stickorna är helt ok o du kan köpa längre vajrar till dem, perfekt när man stickar med halkiga garner eller sjalar så ser man direkt hur stora de är.

/Bonnmoran

2008-03-04 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0