Nytt pass

Idag var jag och broren och hämtade våra nya pass inför resan till Slovakien den 27e.
image141

Alltså helt otroligt vad gräslig man ser ut. Bilden av bilden är 10 gånger  bättre. På bilden i passet har de ställt upp kontrasten så att min mun och mina ögonbryn ser helt äckliga ut.

Förrexten så ringde jag prinsen förut för att kolla läget, och då sa han att det låg en postavi hemma. Mhm. Till mig. Så jag loggade snabbt in och då stod följande :

We attempted to deliver your item in SWEDEN at 11:20 AM on March 11, 2008.

Gissa vem som var på jobbet tio över sju idag så hon kan åka hem vid fyra, expressa upp och hämta postavin, åka ner till kiosken i rannebergen centrum och hämta ut sina stickor? JAG JAG JAG JAG!!! Jag vill inte jobba mer, jag vill åka hem NU!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg bild :P Slovakien. Det låter int helt fel att åka dit. Fast i och för sig, all semester är bra :P

Jag är lite imponerad över mig själv att jag fick gjort min disposition. Ska nu bara göra dispositionen till mitt nästa arbete...

Kramis

2008-03-11 @ 19:05:28
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vill inte uttala mig om din passbild men själv ser jag och familjen ut som psykopatiska massmördare hela bunten - eller som jag tänker mig att sådana skulle kunna se ut. Inte kul med andra ord - eller jäkligt kul beroende på vems bilden är... ;)

2008-03-11 @ 19:58:07
URL: http://konststycket.blogspot.com
Postat av: Annelie

Uuupppps! Ha det så trevlig på resan.

2008-03-11 @ 19:58:48
URL: http://konststycket.blogspot.com
Postat av: Hanna ^^

hahah, då har du inte sett min pass bild. och inte körkortet heller! HJÄÄÄLP typ! *asg*
va ska ni göra i slovakien??
kram

2008-03-11 @ 22:53:55
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Da Möm

Oj! Va' du är korthårig!!! Är det vetenskapligt bevisat - typ att det gjorts en undersökning bland passkontrollanter - att det går att urskilja vanliga människor som ser ut som knarksmugglare och yxmördare från de som verkligen ÄR det? Är det så att om man ser ut som man gör på kortet (inkl. mitt) så är man förmodligen en brottsling?
Läste lite fort på "konststyckets" blogg. Tips att ta med sig på resa om man skall köpa garn är en kompressionssäck. Finns på friluftsmagasin för sovsäckar som inte får ta någon plats alls. Kramelikram

2008-03-12 @ 07:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0