Röten film!

Jag har precis, i kulturens namn, tittat på vad jag tror är den sämsta filmen nånsin. Jag och prinsen passar kidsen idag eftersom pappa och elaka styvmor är på (grill)kväll hos vänner. Då tänkte vi att vi skulle passa på att kolla på den nya Rambofilmen. Jag menar, den kan ju inte vara sämre än dom andra?
Efter en timmes (den var bara en timme) tittande på blodsplatter, avramlade huvuden, gerillasoldater i pilotbrillor och manliga maskingevär är jag av en annan åsikt. Det var det värsta. Alla kategorier! SJukt att en film med det uplägget ens får en budget. Nu ska vi ge den senaste av Quentin Tarantino (också en mästare på övervåld, men det gillar jag:) en chans!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Tack för varningen, jag trodde att nya Rambo skulle vara precis så... *skrattar*

Tarantino är mycket bättre! Dusk to Dawn i oklippt version säger jag bara...

2008-03-16 @ 09:36:00
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0