Slovakien

Den 27e ska jag till Slovakien med jobbet. Mitt företag har hela produktionen där, så jag ska ner för att träffa alla i produktion, och så ska vi ha lite möte och så. Kanske lära oss nåt. Fast jag har nu i efterhand insett att det är jag, en av de äldre i gamet, min bror, två partymonster och vår nya säljare (som också är typ 29 eller 31 eller nåt) som ska åka ner. Resorna är kända för att vara milt sagt blöta och klubbnätterna är ökända (jag har hört historierna). Jag börjar få liiiite ångest. Jag ska nog ta med mitt nya projekt om jag bangar utekvällarna. Med min lilla magsäck, hur ska jag klara av att hålla deras takt? Det höll på att gå sjukt illa på julfesten redan.
Men det ska bli jättekul att se vad de gör i Zilina, och det ska bli kul att se ett nytt land. Man tror att alla gamla öststaterna är samma, men det är de verkligen inte.


Jag körde hem på två hjul i kurvorna igår för att komma hem till min kära postavi som låg och väntade på mig, och sen i ilfart ner till Angereds Postterminal. Jag slapp tulla! Och förutom det 70tals diarrebruna fuskskinnfodralet var stickorna jättefina! Kablarna kanske är lite styva, men jag tror det är vanesak. Jag är så jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Kul att ut och resa! Men stå på dig och gör bara det du känner för och låt de som vill dränka sig själva *skrattar*

2008-03-12 @ 17:34:59
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0