Träningsvärk??

Jag har mitt i dominostickarorgien fått ont mellan höger lillfinger och ringfinger! Vad ska det betyda? Det gör inte så ont när jag stickar på sockarna som har tunna tunna stickor och små rutor, men när jag stickar på stora rutorna så gör det lite ont hela tiden. Kniper jag för hårt om stickorna eller? Nån som vet?
Jag tänker på tjejen som jobbade som fiskrensare i Norge och förstörde musklerna i händerna för att hon knep om en pincett hela dagarna... Jag stickar ju inte hela dagarna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har fått något liknande ibland, fast för mig brukar det kännas just när jag stickar med de små stickorna. Jag tror att det är någon slags kombination av träningsvärk och felbelastning (när man håller för hårt). Tror inte att det är någon fara så länge man tar pauser och försöker att låta bli att sticka (jag sa "försöker"!) när det gör som ondast.

2008-03-17 @ 15:01:40
URL: http://www.kendoka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0