Belagd med virkförbud

Igår belade jag mig själv med virkförbud, för jag har ont i min arm. Det höll i flera timmar. Tror ni inte jag satt med min sjal i knät igår kväll ändå? Men idag ska jag inte virka. Jag tänkte åka till mormor efter jobbet och hämta upp garnet till mammas virkade sjal. Hur ska jag hinna klart med den till mors dag om armen gör ont? Fast det är större virknål till den, så det kanske är lite bättre. Min sjal är ju en 3,5 mm nål, så det är ju ganska mycket knipa.

Igår var jag hos granninnan efter jag lämnat in symaskinen, hon bjöd på kyckling med ris och sås. Hennes lilla dotter är hur rar som helst, hon har minst tusen rävar bakom varje öra :)
När jag ändå var i Bäckebol igår så passade jag på att gå in på Jysk en sväng. Jag kunde inte låta bli att köpa en ny ko till Morran.



Morran samlar på kor. Det bor åtta kor och en anka i Morran. Jag tror jag ska möblera om lite så alla får bo på den fina plyschhatthyllan.

Kommentarer
Postat av: Bror Bäver

Jag tror faktiskt ankan egentligen är ett näbbdjur..

2008-05-15 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0