Cirkus!

Granninnans mamma har fått flera cirkusbiljetter, så idag var vi på cirkus skratt på Heden. Det är nåt speciellt med cirkus, lukten av sågspån, spunnet socker och popcorn. Fast när jag var ett vårtsvinsbarn och gick på cirkus så luktade folk inte så mycket svett! Den ene stank värre en den andre idag, men det berodde kanske på att det har varit apvarmt idag? Vi satt ute i solen och drack kaffe innan vi åkte iväg och jag har fått lite färg idag!

Alltså jag är helt för djurhållningsregler, att dom ska ha det bra och motioneras och så, men det är inte samma grej längre. De enda djuren på cirkusen var några katter (!) och några hästar. Katterna var faktiskt ganska roliga, dom kunde massa konstiga grejer. Clownerna var också riktigt riktigt roliga :)

Bullarna hände också i morse, til slut hittade jag recept på vetebröd, och då fanns det vetebullar med kanelfyllning. Knäppa )(&%(/ kokboksförfattare. Goda som bara den blev dom med lite russin och typ hälften av allt socker till råsocker.

Nu kommer snart prinsen hem, han har varit i Åtvidaberg hela helgen med sin kompis som kommer därifrån.

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Va! Inga elefanter??

2008-05-05 @ 12:05:50
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0