Det bidde en necessär!

Idag fick min symaskin komma hem igen, och jag hade preppat för hemkomsten med att köpa en meter vaxduk på Jysk som var tunn och fin med ett snyggt blommönster. Förstår inte riktigt vad jag tänkte när jag köpte nästan 1,5 kvm vaxduk när det bara behövs 22 x 42 cm. Och massa dragkedjor köpte jag inte heller, så det bidde bara en. Får hitta på nåt roligt. Jag har haft en jättemysig kväll med mig själv, pillat lite med mammas sjal, sytt lite och kollat på Kill Bill vol 2. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag älskar Kill Billfilmerna. Men nu ska jag gå och lägga mig. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kill Bill-filmerna är underbara, jag har nog sett dom så mkt att jag kan replikerna utantill snart :) ...fick tillfälle förra fredagen och denna fredag att inviga sambon i de grymma filmerna, han hade aldrig sett dom!

2008-05-24 @ 05:49:25
URL: http://lillansticks.blogspot.com
Postat av: Strumpstickan

Stor strandväska kanske?

2008-05-24 @ 11:05:54
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0