Effektivitetstur

Jag fick med mig viktig post från jobbet en stund efter fyra, träffade en postsnubbe utanför dörren som tog den, åkte till Allum eftersom Zizzi har födelsedagskalas idag. Köpte en jättesnygg skjorta och en väst, struntade i kjolen som var sjuuukt snygg, men inte satt perfekt, gick till fotoautomaten och tog nya bilder till mitt körkort (behöver ju ett nytt eftersom jag bytte efternamn sådär för sju månader sen...), kollade in på Kjell & Company, tankade bilen, handlade och var hemma i Rannebergen innan klockan sex. Snart är jag redo för att bli trebarnsmor. Okej, jag ljuger.

Stort stort stort grattis till elaka styvmor!

Jag väntar fortfarande på kommentar från mamma. Kan hon inte se sin sjal snart????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0