Födelsedag på bästa prinsessvis!

Min kära granninna tråkade mig lite förra året eftersom vi firade min födelsedag i dagarna tre. Nu i år kommer jag slå det rekordet :)

VI började fira redan i lördags, jättemys med grill och presenter på uteplatsen hemma. Grillspett, potatissallad, vitlöksbröd, allt man kan önska sig. När vi gick upp till uteplatsen satt där ett par som såg ut precis som mamma och hennes man, men dom bor i västerås, så jag blev ganska sur när två stycken hade invaderat vårat space. Det visade sig att det var mamma iallafall :) Granninnan och mamma var i maskopi och hade lurat mig :)
Jag fick massa roliga presenter, trisslotter, en Buddah modell enorm, och en middag och hela kittet i grekland till hösten. Sen gick vi ut och tittade på när broren spelade med sitt band. Jätteroligt. Han och hans kompisar är sååå grymma :)

På lördag morgon var jag ganska matt i lacken och rätt trött. Började dagen med att öppna alla fönster och balkongdörrar och äta några panodil. Sen sov jag lite till.

Prinsen hade köpt ett jättepaket till mig, och det visade sig vara en ny hushållsassistent, en såndär med fliptop och motorn uppepå, typ Kitchen Aid fast i silver. Yummy!

Sen åkte vi till mormor som bjudit mig, prinsen och broren på räkmacka på födelsedan. Jag blev så glad när mormor ringde mig :) Så fick jag öppna mera paket, lite tillskott till semesterkontot och den coolaste spegeln, som egentligen är 13 speglar, 91 års olycka med lite otur.

På lördagen blev vi lite sena, så vi hann inte äta nån tårta, så vi åt tårta igår kväll istället med granninnan och broren. Sjukt mycket tårta blev det. Så fick jag present, så jag ska åka och shoppa lite på Zizzi idag. Eller om jag kan hålla mig till imorgon, men det tror jag inte.
Så jag har haft den bästa födelsedagen, jag är lyckligt lottad som får fira med så många människor!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjenna!

Grattis i efterskott. Vad bra att dagen bev lyckad!

Kramis

2008-05-12 @ 13:22:29
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: Lillan

Grattis i efterskott :)

2008-05-12 @ 16:04:23
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0