Knivförbud

Jag är en såndär människa som alltid snubblar och slår mig. Jag förstår inte varför jag har ett jobb som innefattar knivar, skruvmejslar, pallyftare och andra saker man kan skada sig på. Benen är alltid fulla av blåmärken. Den senaste skadan i raden tillkom idag när jag skulle lasta av en pall med packmaterial, alltså kartonger, papper, tejp och sånt. Skar av packbanden med kniven, och lika självklart som att andas så lyckas jag såklart pilla in den under nageln när jag ska fälla ihop den. ONT!!!!

boven i dramat

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter precis som jag. Benen är alltid fulla med blåmärke (som jag oftast inte har en aning om hur jag fått). Ibland tror jag att jag har nån konstig sjukdom, så det var skönt att höra att jag inte är ensam! Ta det lugnt med vassa prylar! :-)

2008-05-28 @ 13:18:40
URL: http://fridala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0