Sysugen

Nu när symaskinen äntligen kommit till doktorn har jag plötsligt blivit helt sjukt sysugen. Jag håller flitig koll på syfroken.se och idag hittade jag det vackraste på [M]an [M]ade. Vem kan inte bli kär i ett par gröna snigelbyxor???
Mitt första projekt kommer bli en tetraneccesär från ICA-kuriren. Jag tänkte fodra den, då kan man ju ha vad som helst i!
Snälla symaskinsdoktorn skulle ju ge mig en ny trådpinne också, så jag kan sy med dubbelnål. Det måste också testas, för jag har en ny t-shirt som jag älskar modellen på, och den KAN inte vara svårt att kopiera.
Och så ska jag hitta på nåt roligt till barnen. Stora lillasyrran önskade sig en duk till sina dockor. Det måste man kunna hitta nåt kul.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag brukar inte mäta mig. Har en väldigt bra förmåga att slarva bort mina måttband, tyvärr. Har bara med klister på baksidan =) men jag ser på kläderna att de sitter lite lösare. INbillar mig attt tyget itne kan sträckas ut så mycket. Ser det även i spegel =) så visst knäner jag mig duktig. skulle bara vara fint och få lite mer minus på vågen. men har ahft minus tre veckor i rad =)

Postat av: Ida

Det är den 9 augusti som det kommer att ske =) Vet att om jag vill sticka något så börjar det bli akut. Mamma har en fin sjal annars som jag kan använda. Man ska ju använda något lånat oxå =)

2008-05-20 @ 13:35:02
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: www.syfroken.se

Vad kul att du gillar min sida! Nu hittade jag ju din också!

2008-05-21 @ 09:41:16
URL: http://www.syfroken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0