Ut på äventyr!

Idag är jag inte bara logistikmänniska, idag är jag även tekniker i fält. Jag ska åka till brandstation och hänga med brandmän! Det ska bli coolt. Dom erbjöd mig tillåmed boende på logementet. Fast jag ska inte så långt, så jag fick tyvärr banga att nana med brandmän. Vilken normal människa tackar egentligen nej till det?
Idag har jag även lärt mig att nya datorer har ingen seriell port (comport), så jag fick låna min arbetskamrats gamla skruttlaptop. Hoppas den får plats i min fina datorväska bara, annars blir jag svårt ledsen!

Jag har även varit och bytt till sommarskor på poolbilen, så jag får ragga v70 på min lilla tjänsteresa :) Lilla Morran är tydligen inte business nog!

Jag håller på och virkar på min sjal i Kaunigarnet också, jag tänkte ta bild på den igår, men ljuset var så dåligt att hela sjalen inte fick plats när jag stod nära nog för att se den :-/ så jag får hålla mig lite med att fotografera tills jag orkar tända lampan :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad elakt att du inte fick stanna med pojkarna. Men du kanske har det bra hemma hos prinsen oxå =) Kramis

2008-05-05 @ 21:58:48
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

du e galen! haha... klart man tackar JAAAAA!!! =)

2008-05-06 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0