Äckliga människor

Granninnan har varit sådär underbart snäll som bara hon kan vara och lagat middag till en hungrig afrodansare. mätta och nöjda jäste vi ner oss i soffan för att kolla äntligen hemma, så ringer sang och affären har blivit rånad. Lilla sang! hoppas dom kände igen idioterna som gjort det, så nån kan få tag i dom och slå dom så dom inte gör om det. åååh, vad många fula ord jag skulle kunna skrika och gapa över dessa människor (??) som gör så mot människor jag tycker om. Och stackars granninnan som antagligen kommer få sköta allting som blir omkring.
Tur att jag har en så snäll granninna som lagar middag till mig, så jag redan var här och kunde vakta lilltrollet så granninnan kunde åka. FRÄS!!! vad arg jag är!

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Om ni hittar dem - banka för mig oxå!!! Dummingar!!! Krama Sang jättemycket

2008-11-11 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0