BH + superlim = ??

Nu kommer min mamma bli stolt över mig. Hon har tjatat på mig så länge jag kan minnas över vilka handlingskraftiga kvinnor som finns i min släkt både på mamma och pappas sida.
Så, vad gör man då när man sitter vid morgonfikat och inser att bågen i BH'n är på väg nånstans? Jo, man begrundar sitt finurliga arv, springer bort till testlabbet, hämtar superlim, springer ner på kontoret. Nu återstår bara att vänta och se hur länge detta håller. Det var inte helt okomplicerat att limma det hela på plats utan att klistra fast behagen permanent i bh'n :)

Kommentarer
Postat av: Annela

Uj, det lät lite farligt. Hoppas att det lyckades!

2008-11-07 @ 10:59:43
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Da Möm

Javisst är jag stolt - som alltid. Jag menar bara...

2008-11-07 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0