Bläää

Var duktig tjej idag och åkte på BodyPump i Kortedala, eftersom afron, som jag egentligen var sugen på, var inställd på Storås. Blev lite gladnostalgisk när det var instruktören jag hade på min allra första body pump, men det skulle snabbt ändra sig :( Hon hade glömt både skivan och takten, så allt var ett enda vel av konstiga övningar. Så hade jag inte ätit nån banan heller, och trött var jag efter afron igår. Ingenting bra! Men hursomhelst är jag helt död i armarna och delar av låren, så nåt bra har det nog gett :)

Ikväll hoppas jag på nya guitar hero och några schyssta juice- och rombaserade drinkar hos broren, det skulle va himla kul! Jag kånkade ju paketskrället, så nu hade jag tänkt skörda frukten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0