Fars dag idag!

Idag är det fars dag! Jag hade tänkt åka ut till pappa i eftermiddag, måste bara tuffa till mig lite först efter gårdagen :)
Var nere på prinsens brors mcklubb och drack några öl med dom, och sen åkte vi vidare ut till en annan mcklubb mitt ute i skogen. Somnade i bilen, så när dom släppte av mig hade jag ingen aning om var jag var :) Tur jag hade snälla killar med mig som hade koll. Insåg dock att det var dags att börja dricka vatten och sen åka hem, så det blev en kort visit i skogen. Somnade direkt i bilen hem, så jag har fortfarande ingen aning om var vi var. Prinsen var iallafall snäll och följde mig hela vägen upp hemma så jag inte skulle få för mig att somna om i hissen. Jag måste varit grymt trött  :)
Vaknade klockan åtta, och ögonen vägrade stänga sig igen. Åt lite frukost och drack lite kaffe, letade lite efter tvättstugenyckeln. Prinsen sover gott, han körde ju inatt och jag tror intehan var hemma när jag vaknade till vid fyratiden, så han lär sova en stund till. Det är jobbigt att köra på knuttar!
Nu ska jag sticka det allra sista på min bubbelsjal, så jag blir färdig nån gång. Sen ska jag bara gummibanda och filta. Fast först måste jag ju hitta tvättstugenyckeln, den verkar vara puts väck!!

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

hahaha! väldigt trött eller väldigt full?? hmm... ^^

go du e! pöss

2008-11-09 @ 12:09:03
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0