Föll för begäret

Skulle till Allum för att köpa en speciell födelsedagspresent till prinsens bror som fyllde år igår. Av väl inarbetad vana parkerar jag alltid i parkeringshuset vid kyrkbytorget. För att komma till rätt affär behöver jag gå förbi bådde Zizzi och Kårlins. Zizzi gick bra, klämde och drog och tittade litegrann, men kunde hejda mig själv. Dom har så mycket snyggt nu!! Vill ha massa! Kårlins gick inte lika bra. Väskrea. Men till mitt försvar kan jag säga att jag inte köpt en handväska sen jag köpte den jag har nu, som jag använt varje dag hur länge som helst. Och jag har faktiskt ingen väska i rätt storlek som är svart, har bara "den lilla svarta" gåutväskan i skinn. Sådeså!

Kommentarer
Postat av: Annela

Men väskor behöver man alltid. Kul med en ny!!

2008-11-03 @ 00:53:46
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Lillan

Man behöver en väska för varje tillfälle! :)

2008-11-03 @ 08:08:33
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0