Hungriiii!

Idag är jag inte helt nöjd heller. Jag är toknöjd med mig själv på jobbet, har fått massa gjort och skickat idag. Imorgon hoppas jag hinna med lite till. Och jag har varit och hämtat mitt garn! Det är så himla fiiint! Ska försöka sno prinsens telefon och ta kort. Ska klura ut vad som ska göras med det också...
Men förutom det bra så har jag varit lite irriterad hela dan. Min bil blev inte fixad, mekanikern försov sig till ett. Så imorgon har jag en pippigul bil. Ingen O-Ren. Kom hem efter jobbet för att umgås med prinsen litegrann. Han har ju semester en vecka, så jag tog ledigt från gymmet idag för att hinna med. Men när jag kom hem var ingen hemma... Dååligt humör. Jag tycker det är tråkigt att laga middag till mig själv, så nu är jag både hungrig och på dåligt humör. Men nu har han iaf kommit hem, och dessutom börjat med nån sorts middag, så nu hoppas jag på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0