Impulsköp...

Det KAN hända att jag kollade kontot igår och hade lite mer pengar kvar än jag trodde. Och det KAN även hända att jag beställde en lååååång rundsticka och en toksnygg sjalnål från Garnhärvan för mitt överskott...
Det konstiga är att jag var på Tummelisa igår och frågade om hon  hade rundstickor längre än 80 cm på 4mm, och hon sa att det inte finns i Sverige. Så slökollade jag ju lite på Garnhärvan, och där fanns det ända upp till 120... skumt... Får säga till henne att ta in lite Addi :)

Kommentarer
Postat av: mildamakter

Det är fullständigt livsfarligt att gå in på garnsidorna - på något underligt vis så lämnar i alla fall jag dem väldigt sällan utan att ha köpt något ;o)

2008-11-18 @ 09:28:22
URL: http://mildamakter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0