Mera perfekt!

För det första har jag kommit på träningskryptonit! En liten glasflaska juice och en banan, sen är man invincible på bodypump! Jag orkade hur mycket som helst, och jag hoppas hoppas hoppas att jag har träningsvärk imorgon, då hade det vart hur grymt som helst.
Efter träning och lite mys åkte jag hem, mötte grannen på parkeringen och pratade lite skit, och sen gick jag upp och stekte upp resten av injeerasmeten och gjorde en köttgryta med tomater och lök och en linsröra på gula linser till min och prinsens lunch imorgon. Jag säger det nog varje gång, men den här injeeran var nog den bästa jag gjort! Allt blev bara så perfekt. Så nu har jag och prinsen tjuvsmakat lite och kollar på csi. Ska nog sticka lite innan jag hoppar i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0