Mitt gudbarn

Idag ska granninnan till Mamma Mia på Carlanderska och kolla så mitt lilla gudbarn mår bra. Spännande :) I början på december ska jag får följa med på ultraljud. Ännu mer spännande. Gissa om jag kommer gråta en skvätt?

Apropå att gråta en skvätt. Idag hade elaka styvmor varit på dagis för kvartsamtal med lilla lillasyster. Innan kvartsamtalet hade fröken frågat henne lite saker, som vad mamma och pappa jobbade med och så. På frågan vad hennes syskon hette hade hon svarat (fast med namnen då); Broren, Sofie, Prinsen och stora lillasyrran. Hon är så rar som räknar prinsen till syskonskaran :) Gullunge. Jag blev alldeles rörd.

Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Ahhaa...där ser man :-) Så hur ser din vardagsväska ut?!

2008-11-04 @ 12:26:56
URL: http://dagensvaska.blogg.se/
Postat av: Annela

Vad gulligt!

2008-11-04 @ 22:31:03
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0