Nya böcker!

Sitter i telefonkö hos Telia (gissa hur sugen jag är) för att beställa fria sms... Det är sååå segt...

Igår var jag i servicebutiken och hämtade lite nya böcker. Adlibris har gratis frakt och nästan alla pocketar kostar 39 kr, det är ju helt otroligt! Jag läser nästan bara pocketböcker, det känns mycket mysigare och jag behöver inte ha dåligt samvete när jag gör hundöron... Sen läser man ju oftast en bok bara en gång, och då är det väl onödigt att betala för en inbunden som dessutom tar extra plats i den redan knökade bokhyllan. Älskar mina böcker, dom luktar gott och ser fina ut.

Nu har jag plats ett i kön! Värsta grejen!!! Elva minuter i kö bara :(

Update: Häpp! Cirka 32 sekunder tog det den supertrevliga norrländskan att kontrollera och pluppa in! Heja Veronica på Telia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0