Tvättnyckeln upphittad!

Nu har prinsen hittat tvättnyckeln! Imorgon hoppas jag på bubbelsjalstillverkning, vet inte hur lång tid det kan ta att gummibanda fast massa ekollon??
Igår var lilltrollet hemma hos oss igen, prinsen stekte korv och gjorde potatismos. Alla tjejer glada :) Trollet badade (bara vatten till tuttarna Sofie!) och sorterade alla vattenleksaker, och så hade hon såklart den obligatoriska ko-badmössan på :) Hon är himla mysig. Sen gjorde vi fina flätor också.
Jag toksurfade efter sjalmönster till mitt fina ViKanGarn som jag vann i tävlingen. Det slutade med att jag bestämde mig för att mitt gröna Elegant från TeeTee ska bli en Laminiara, den gröna. Varken jag eller prinsen var särskilt roade av att nysta 500 meter svintunt garn :)
Jag vet att jag borde börja med mitt vunna garn, för det är ju ull och lite mer användbart nu på vintern... men jag vill verkligen hitta det perfekta mönstret först! Och jag vill inte virka mer sjalar, jag har ju två virkade redan.... Vill sticka nu!

Just det ja. Min telefon befinner sig i göteborg igen. kanske kan få tillbaks den idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0