Afro! Afro! Afro!

Det är en grym känsla när man har tränat färdigt. Jag är mör i hela kroppen och helt slut... Jag har varit högeffektiv efter jobbet idag. Jag åkte ju direkt upp till gymmet och afroade, sen åkte jag till Netonnet och sa till dom att det inte är snällt att ta 499 kr betalt för nåt som bara kostar 349 kr. Apmänniskor! Men kundtjänst var snälla och förstod problemet. Sen expressade jag mig hem och duschade, så nu har jag inte bara lena ben, jag luktar som en blomsteräng och är inom kort trimmad som bara den :)

Träningsplanen för resten av veckan om jag lyckas är promenad imorgon, simma torsdag, gympass (afro eller pump hoppas jag)  på fredag och bodypump på söndag. Hoppas hoppas jag lyckas med mina föresatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0