Banzaii!

Grymmeduktig idag också, simmade 700 meter innan jag hade 45 minuter tokvattengympa. Men jag har nog aldrig haft sån kramp i vaderna som jag fick idag. Helt sjukt, benen var stenhårda och gick inte att böja åt nåt håll med bara vilja. Förstår att människor får panik och drunknar. Men eftersom jag litar helt och fullt på min fenomenala inneboende flytkraft blev jag mest förvånad :) Träffade blivande svärfar också, han var och onsdagssimmade med sin kompis. Dom är så himla härliga. En gång i veckan åker de till simhallen, spelar lite bordtennis, latar sig lite (och tittar på brudar antagligen), simmar några hundra meter, sen går de ut och dricker en kopp kaffe och myser lite till.

Och förresten, börjar man bli vuxen när man inte tror att hela duschrummet glor på mig i simhallen? När man bara konstaterar att alla ser verkligen olika ut, och alla är så himla vackra på sitt sätt? Fast jag är nog lite tonåring nånstans, för min nästa tanke var att det var tur att det inte fanns några speglar :) Men jag inbillade mig iallafall inte att alla glodde. Och pappa, jag VET att man inte får börja en mening med MEN, och jag VET skillnaden på en navkapsel och en fälg.  Jag är ju din dotter ;)  Jag är bara lat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får visst börja en mening med "men" - faktiskt!!! Kan inte komma på något exempel just nu... Jooo!!! Om man behöver säga så här t.ex. "Men nu var det ju inte det vi skulle tala om." Så är det helt korrekt.

2008-10-30 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0