Bäverkavalkad och nytt garn!

Varken IKEA Bäckebol eller Kållered har haft några bävrar på flera månader, och det fattas ett par stycken här i Göteborg. Mamma, som är en klippa och bor i Västerås fixar såklart biffen, så nu har familjen bäver vuxit med ett par hundra procent :)
Titta vad hon hittade i sin bagage!



Dom måste smitit in när mamma var i skogen sist, med tanke på filten och stövlarna...

Och på väg hem från jobbet igår flög djävulen i mig. Jag visste att mitt garn skulle komma igår, så jag gick till affären och krävde att få ut mitt paket utan avi. Jag fick använda allt mitt ögonglitter och det största leendet, och som genom ett under trollade killen fram mitt paket =)



Så nu blir det ny halsduk (funderar på sjöskumsmönstret som skymtar i bakgrunden) i rött och ett par vantar i svart. Vad gör man inte för att matcha nya företagsjackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0