Bland det tråkigaste jag vet

Bland det tråkigaste jag vet är att skrapa bilen. Och när dessutom bilen i fråga bråkar med låset (hon låser igen så fort jag petar på handtaget), så jag måste klättra in på passagerarsidan för att få upp förardörren, och sen inte kan stänga bilen när jag miljösvinar för att skrapa rutorna, då blir jag extra trött.
Dagen började iallafall bra, jag vaknade precis en minut innan klockan så jag hann öppna ögonen innan vansinnet satte igång, och när jag kom till kylen för att hämta mina frukostmackor hade prinsen skrivit gullig lapp till mig. Han måste slagit i huvudet :) Men det var himla gulligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slapp o skrapa... det är rätt gott med carport... ;)

2008-10-30 @ 09:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0